چگونه از دیدن تبلیغات مشابه جلوگیری کنم

تبلیغات ریتارگتینگ چیست, چرا تبلیغات مشابه مشاهده می کنیم, علت نمایش تبلیغات مشابهتبلیغات ریتارگتینگ چیست, چرا تبلیغات مشابه مشاهده می کنیم, علت نمایش تبلیغات مشابه هدف‌گیری مجدد تبلیغات چیزی است که باعث می‌شود تبلیغات مشابه آنلاین را مشاهده کنید. چگونه می توانیم از دیدن تبلیغات هدفمند خودداری کنیم؟ احتمالا برای شما هم پیش آمده که وقتی روی تبلیغی با موضوع خاصی کلیک می کنید، تبلیغات دیگری با همین موضوع ظاهر می شوند. و هیچ راه فراری نخواهید داشت. این روش به اصطلاح تبلیغاتی عامل اصلی نمایش مجدد تبلیغات شماست. در ادامه توضیح خواهیم داد که چرا آگهی دوباره نمایش داده می شود. با ما همراه باشید، اولین باری که تبلیغی را می بینید، فرض کنید که یک تبلیغ فروش بازی ویدیویی در یک سایت است و روی آن کلیک کنید تا برای جزئیات بیشتر به سایت آنها بروید. حتما بار اول نخرید و از آن صفحه خارج شوید. موضوع این است که بعد از آن، تمام تبلیغاتی که برای آن بازی می بینید از همان وب سایت یا تبلیغات مشابه هستند. به این نوع تبلیغات در فارسی هدف گذاری مجدد می گویند. هدف گذاری مجدد تبلیغات چیست؟ هدف گذاری مجدد یا ریمارکتینگ , هدف گذاری مجدد در تبلیغات ریتارگتینگهدف گذاری مجدد یا ریمارکتینگ , هدف گذاری مجدد در تبلیغات ریتارگتینگ هدف گذاری مجدد نوعی تبلیغات است که در آن مشتریان مجدداً هدف قرار می گیرند.هدف گذاری مجدد زمانی اتفاق می افتد که از وب سایت یک شرکت بازدید می کنید اما اقدامی را که شرکت می خواهد انجام نمی دهید. به عنوان مثال، هدف یک تبلیغ‌کننده فروش یک بازی به شما است و وقتی از یک وب‌سایت بازدید می‌کنید اما خریدی انجام نمی‌دهید، تبلیغ‌کننده فرض می‌کند که شما یک مشتری بالقوه هستید که پتانسیل تبدیل شدن به یک مشتری واقعی را دارید.گوگل ادوردز و فیس بوک پیکسل از فناوری کوکی برای این نوع تبلیغات (هدف گذاری مجدد) استفاده می کنند. به این ترتیب زمانی که وارد وب سایت مقصد می شوید، اطلاعات مرورگر شما بر روی سرورهای سایت آگهی دهنده ذخیره می شود تا تبلیغات محصول مورد نظر برای شما نمایش داده شود. به همین دلیل است که احساس می کنید تبلیغات شما را دنبال می کند. آیا هدف گذاری مجدد همان تبلیغات هدفمند است؟ خیر، این دو روش تبلیغاتی متفاوت است. در تبلیغات هدفمند، تبلیغ‌کننده همان اطلاعات را از مشتریان بالقوه برای فروش یک محصول یا هر هدف تبلیغاتی انتخاب می‌کند تا آگهی فقط برای آن گروه از افراد نمایش داده شود. به عنوان مثال، یک تبلیغ‌کننده می‌خواهد محصول بازی‌های ویدیویی خود را برای افراد ۱۵ تا ۲۵ ساله که موضوعات مرتبط با بازی را دنبال می‌کنند، عرضه کند. صفحه نمایش داده می شود، بنابراین وقتی تبلیغی را می بینید، لزوماً با آنچه قبلا دیده اید مطابقت ندارد. در تبلیغات هدفمند، شرکت های تبلیغاتی مانند گوگل و فیس بوک از تاریخچه جستجو و کوکی های شما استفاده می کنند تا تبلیغات متناسب با نقش شما را به شما نشان دهند.آنها هدف قرار می گیرند، چرا تبلیغ کنندگان از این روش تبلیغاتی استفاده می کنند؟ هدف‌گیری مجدد تفاوت تبلیغات هدف گذاری شده با تبلیغات ریتارگتینگ , تبلیغات هدف گذاری شده چیست؟تفاوت تبلیغات هدف گذاری شده با تبلیغات ریتارگتینگ , تبلیغات هدف گذاری شده چیست؟ می‌تواند نرخ تبدیل بازدیدکننده به خریدار نسبتاً بالاتری داشته باشد.بسیاری از مردم این نوع تبلیغات را ترسناک و برخی دیگر آن را آزاردهنده می دانند. کاربران اینترنت این نوع تبلیغات را ترسناک یا آزاردهنده می دانند زیرا بر اساس اطلاعات شخصی و گزارش هایی درباره مرور و عملکرد شما هستند. در هر صورت این نوع تبلیغات با هدف یادآوری انجام می شود. به عنوان مثال به شما یادآوری می کند که قصد خرید یک بازی ویدیویی را داشتید و شما را تشویق می کند که به وب سایت مقصد بازگردید و اقدام کنید. مثل خرید کردن از آنجایی که به خرید یک محصول فکر می کردید یا به آن محصول علاقه مند بودید، به عنوان یک مشتری بالقوه در نظر گرفته می شوید که می تواند خرید کند و به یک مشتری واقعی تبدیل شود، بنابراین این تبلیغات اغلب موثرتر از تبلیغات مشابه هستند.همین امر در مورد تبلیغات هدفمند نیز صدق می کند، زیرا از داده ها و سوابق شما استفاده می کند، می تواند آزاردهنده یا تجاوز به حریم خصوصی شما باشد، چگونه با هدف گذاری مجدد تبلیغات مقابله کنیم؟ روش های مقاله با تبلیغات ریتارگتینگ ، چگونه تبلیغات مشابه را مشاهده نکنیم, نحوه مواجهه با تبلیغات ریتارگتینگروش های مقاله با تبلیغات ریتارگتینگ ، چگونه تبلیغات مشابه را مشاهده نکنیم, نحوه مواجهه با تبلیغات ریتارگتینگ بهترین راه برای مقابله با تبلیغات مشابه یا هدف‌گیری مجدد، استفاده از VPN است، همانطور که قبلاً متوجه شده‌اید، این نوع تبلیغات معمولاً با ذخیره کوکی‌های مرورگر شما ارائه می‌شوند.با این حال، ممکن است بخواهید ذخیره کوکی ها را برای بسیاری از سایت ها مسدود کنید. با این حال، باید توجه داشته باشید که نام کاربری و رمز عبوری که ذخیره کرده‌اید نیز می‌تواند دزدیده شود و از سوی دیگر، بسیاری از وب‌سایت‌ها اجازه استفاده از کوکی‌ها را بدون اجازه نمی‌دهند. شایان ذکر است که با این روش نمی‌توانید همه تبلیغات هدف‌گیری مجدد را حذف کنید، اما می‌توانید تا حدودی آن‌ها را کنترل کنید. 1. تاریخچه مرور، کوکی ها و حافظه پنهان خود را پاک کنید. اولین راه حل رایج حذف این 3 مورد است، یعنی تاریخچه مرور، کوکی ها و حافظه پنهان. با این کار هدف گذاری مجدد تبلیغات حذف می شود، اما لطفاً توجه داشته باشید که اطلاعاتی مانند نام کاربری و رمز عبوری که ذخیره کرده اید نیز حذف خواهند شد. حذف شود اشتراک گذاری اطلاعات کمتر همانطور که قبلاً اشاره کردیم، شبکه های اجتماعی نیز این روش تبلیغات را انجام می دهند و جالب است بدانید که شبکه های اجتماعی ممکن است بهتر هدف قرار بگیرند زیرا اطلاعات بیشتری در مورد شما دارند.با این حال، اگر می خواهید از شر تبلیغات هدف گذاری مجدد در رسانه های اجتماعی خلاص شوید، می توانید بسیاری از قسمت های ثبت نام غیر ضروری را خالی بگذارید.3. از سرویس تغییر آدرس IP یا VPN استفاده کنید. استفاده از VPN برای جلوگیری از مشاهده تبلیغات ریتارگتینگ ، VPN برای جلوگیری از تبلیغات مشابه , VPN یکی از روش های مقابله با تبلیغات ریتارگتینگاستفاده از VPN برای جلوگیری از مشاهده تبلیغات ریتارگتینگ ، VPN برای جلوگیری از تبلیغات مشابه , VPN یکی از روش های مقابله با تبلیغات ریتارگتینگ VPN تغییر آدرس IP شما را برای تبلیغ کنندگان دشوار می کند. وقتی از VPN استفاده می‌کنید، تنظیم کوکی‌ها برای وب‌سایت‌ها سخت‌تر است، زیرا VPN IP شما را تغییر می‌دهد، به این معنی که وب‌سایت‌ها نمی‌دانند به کدام آدرس IP تبلیغات را ارسال کنند. از مسدودکننده‌های تبلیغاتی استفاده کنید مسدودکننده‌های تبلیغات، یا مسدودکننده‌های تبلیغاتی که می‌توانند به‌عنوان پسوند مرورگر یا نرم‌افزار نصب شده روی رایانه شما نصب شوند، سعی کنید تبلیغات را برای شما مسدود کنید. اکثر این برنامه ها فقط تبلیغات پاپ آپ را مسدود می کنند و توانایی حذف همه تبلیغات را ندارند. . با این حال، نباید انتظار داشته باشید که آنها همه تبلیغات را برای شما هدف قرار دهند. با این حال، می توانید از آن برای کاهش نمایش چنین تبلیغاتی استفاده کنید. از مرورگرهای وب خصوصی استفاده کنید برخی از مرورگرها هستند که ممکن است سابقه مرور و کوکی های شما را ذخیره نکنند. به عنوان مثال، مرورگر brave یکی از این مرورگرها است که می توانید از آن استفاده کنید.از آنجایی که Google Chrome یک محصول Google است، می‌تواند سابقه مرور شما را از تبلیغات کپی کند. همچنین می‌توانید از پنجره‌های خصوصی یا اصطلاح مرورگر ناشناس استفاده کنید تا کوکی‌ها و سابقه مرور شما ذخیره نشود.از موتور جستجوی خصوصی استفاده کنید گوگل معروف ترین و پرطرفدارترین موتور جستجوی جهان است، اما به دلیل اینکه خدمات تبلیغاتی خود را در قالب گوگل ادز ارائه می دهد، از تاریخچه جستجوی شما برای ارائه تبلیغات استفاده می کند. با این حال می توانید موتور جستجوی خود را تغییر دهید و از یک موتور جستجوی خصوصی استفاده کنید.یکی از موتورهای جستجویی که سابقه جستجوی شما را در نظر نمی گیرد DuckDuckGo است. امتناع از ذخیره سازی کوکی ها در بسیاری از وب سایت های خارجی، به محض ورود به سیستم، پیامی مبنی بر تایید ذخیره کوکی ها مشاهده خواهید کرد. در صورت امکان، بررسی خود را بدون توجه و عدم تایید چکیده و بیانیه پایانی ادامه دهید. اگر می خواهید بدون حواس پرتی تبلیغات، تجربه ای لذت بخش داشته باشید، می توانید از روش هایی که ذکر کردیم استفاده کنید. با استفاده از ترفندهای فوق، ذخیره کوکی ها و تاریخچه مرور شما برای وب سایت ها دشوار خواهد بود، بنابراین می توانید با امنیت بیشتری به مرور ادامه دهید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. منبع: خوی وب

.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس زمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. نحوه تغییر تصویر پس زمینه …